maandag, oktober 15, 2007

laatste bericht vanuit Koh Tao

Hallo,

Hierbij nog even een kort bericht van de afgelopen week vanuit Koh Tao.
Joost die heeft nog wat dagen flink wat gewerkt en ik heb met vermaakt met lezen.
Hier in Thailand hebben ze veel winkels waar je tweedehands boeken kan kopen ook in het Nederlands. Je koopt deze boeken voor ongeveer 3 a 4 euro en dan als je het boek uit hebt kun je het terug brengen en krijg je de helft van je geld retour, je kunt dan ook weer een nieuw boek uitzoeken. Ik vermaak me hier prima mee.

Daarnaast hebben we veel gedoken. Ik om vooral ervaring op te doen na het behalen van mijn open water, je krijgt die ervaring echt door veel te duiken. Ik heb nog 4 fundives gedaan na mijn open water en heb dit gedaan met Shirley mijn duikinstructrice. Ik ben dan ook onwijs blij dat ze het geduld en de tijd heeft genomen om mijn alle technieken te leren. Joost heeft veel gedoken met Ties en heeft zich ook prima vermaakt.

Als dank voor het leren duiken en de gezelligheid hebben we ze gisteren even lekker uit eten genomen het was super gezellig lekker zitten kletsen en heerlijk Italiaans gegeten. Er is ook een leuke foto gemaakt die ik helaas door de slechte internetverbinding er niet opkrijg.

Het volgende bericht zal nu toch echt vanuit Cambodja gaan komen. Wij gaan vandaag de boot en trein nemen om in Bangkok te komen en vanaf daar zullen we naar de grens van Cambodja gaan reizen met waarschijnlijk de Bus.

Tot snel maar weer groetjes van Moira en Joost

Geen opmerkingen: