maandag, januari 16, 2006

Naar de chef

maandag 9 januari:

De eerste dag na de kerstvakantie. Woensdag 11 januari heb ik mijn beoordelingsgesprek maar ik wil niet meer zo lang wachten. Ik ben naar mijn manager toegegaan en heb hem verteld dat ik over een aantal maanden het bedrijf zal verlaten.

Dit is in mijn situatie niet meer dan fair. We zijn daar met een groot en langlopend project bezig en ik werk aan een aantal essentiƫle onderdelen welke op tijd zullen moeten worden overgedragen. Mijn manager heeft het verhaal voor kennisgeving aangenomen en was niet verrast met het feit dat ik dit jaar weg zou gaan, alleen de reden waarom was voor hem wel nieuw.

Voor mij persoonlijk was het moeilijk om te zwijgen omdat het mij een slecht gevoel gaf om met z'n geheim rond te lopen, terwijl ik op mijn werk bezig ben met zaken die langer gaan lopen dan mijn dienstverband.

Nu hij het weet is het hek nog niet van de dam. We gaan het voorlopig nog stil houden, dus mondje dicht tegen mijn collega's :)

Ps. Op Moira haar werk weten ze nog van niets!

Geen opmerkingen: