zondag, juni 17, 2007

60 dagen

De tijd vliegt nog steeds erg hard. Je begint aan het avontuur en je denkt "het kan me niet snel genoeg gaan", maar nu begint de tijd toch wel te dringen.

Ik heb vandaag uitgerekend dat ik nog 24 dagen moet werken. Wat lijkt dat nog kort maar dat zijn nog 5 weken (ik werk 32 uur per weer). Dan neem ik afscheid na 5 1/2 jaar werken, toch wel raar.

Maandag gaan we weer voor een bezoekje naar de bank. De machtiging op de rekening, voor de vader van Joost, is niet in orde, we moeten een depot storten en daarbij een contract tekenen. Dit is nodig omdat ze anders onze creditcard en roodstand afnemen. Ze zijn namelijk bang dat als je vertrekt naar het buitenland je niet meer terug komt.

Dit was weer een update op naar de 50 dagen.

1 opmerking:

VIDEOLAND zei

Hallo Moira,
Je kent mij niet, echter ik zal jouw naam niet snel vergeten.. Wij gaan bijna ieder jaar naar een stadje in Spanje: Moraira.. dus maar een paar letters erbij en wisselen.. Geheugensteuntje, ezelsbruggetje noem het maar iets.
Maar uh, ik ben dus 1 van die gasten die Joost in beslag heeft genomen de afgelopen jaren. Als Ac lid vaak met hem te doen gehad en ook als iemand die nog al een support nodig had. GEEN PANIEK ik zal jou en ook Joost NIET gaan lastigvallen met allerlei IT vragen.
Ik kan me zo voorstellen dat je hem voorlopig voor jezelf wilt houden :-)
Maar ik wens je en natuurlijk Joost ook een WERELDVAKANTIE toe..bij wijze van spreken..

Joost: Is er vandaag niet meer van gekomen om je te bellen op je laatste werkdag.. Sorry !

Ik houd jullie blog in de picture, hebben we nog een beetje contact, en een keertje niet over files, hardware, Ivs, MV, module dit en dat en een heel verhaal !!

Het ga jullie goed !!

Frans Tomeij