dinsdag, maart 21, 2006

Beweging op alle fronten

Het is weer even tijd voor een update want er is weer beweging in het verhaal.

Het artikel in de krant (zie vorig bericht) zag er mooi uit. Het was een stukje van ongeveer 15 centimeter met een foto en wat plus- en minpunten. Helaas heb ik niet kunnen zien of er extra bezoekers door zijn gekomen omdat de logging van Funda.nl eruit lag. Maar al met al dus alleen maar positief.

We hebben bovendien een eerste bezichtiger! Vandaag kreeg ik een mailtje van de makelaar en ik mag nu een afspraak met haar maken. Hier horen jullie hopelijk snel veel meer van :)

Met de huwelijksvoorbereiding zijn we ook best druk. Moira zit tegenwoordig meer in Alkmaar dan in Hoofddorp er is druk met de jurk, haar kapsel, make-up, etc. Vandaag heeft de ambtenaar gebeld en a.s. donderdag gaan we in Alkmaar even met haar kletsen zodat hij een praatje in elkaar kan draaien. Mijn eigen voorbereiding ging veel vlotter. Het pak was in een keer gevonden en een uur later was ik klaar :)

Mijn broer Evert-Jan zal helaas niet bij het huwelijk aanwezig zijn. Hij zit in het leger en wordt morgen voor vijf maanden uitgezonden naar Afghanistan. Wanneer er over hem iets te melden valt dan zal ik het ook hier even achterlaten.

Geen opmerkingen: