zaterdag, maart 04, 2006

Algemeen Dagblad

Volgende week zaterdag komt ons huis in het Algemeen Dagblad (AD).

Deze week ontving ik een mailtje van de makelaar. Hij vroeg of ik een hoge resolutie foto had van het appartement voor een gratis plaatsing in het AD. Aangezien ik absoluut niet vies ben van wat extra exposure was het aanleveren hiervan geen probleem.

Het betreft geen advertentie maar een redactioneel stukje. Een stel heeft een appartement gekocht en waarschijnlijk zullen zij dat appartement gaan vergelijken met mijn appartement. Ze hebben die van mij gevonden op Funda.nl op basis van de vraagprijs. Ik heb geen idee over wat de inhoud zal zijn, maar kwaad kan het volgens mij nooit. Als ik het stukje heb gelezen dan laat ik hier nog wel een berichtje achter.

Verder heb ik nog geen enkele reactie op het appartement :( . Maar hopen dat de krant voor wat aanloop zorgt.

Ps. Je kunt voortaan ook mail sturen naar moira-en-joost@joost.net welke dan zowel bij Moira als bij mij binnenkomt.

Geen opmerkingen: